صدا و سیما خادم رسانه‌ای مردم در دهه اول محرم

صدا وسیمای خراسان جنوبی در دهه اول محرم با تولید و پخش ۱۶ هزار و ۷۵۵ دقیقه برنامه خادم رسانه‌ای مردم بود.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: صدا وسیمای استان در کنار مردم و خادم رسانه‌ای آنان در دهه اول محرم بود و سیاست امسال رسانه پوشش حداکثری مراسمات و استفاده حداکثری از قابلیت تولید محتوا به وسیله مردم و هیئات برای ایجاد تعامل و همکاری بود.

او افزود: در دهه اول محرم امسال ۱۶ و ۷۵۵ دقیقه برنامه تولید و پخش شد که دو هزار دقیقه‌ی آن پخش زنده بود به نحوی که مراسمات در دورترین روستا‌های مرزی و کویری را نیز تحت پوشش قرار دادیم و بخش عمده تصاویر عیر زنده نیز به وسیله خود مردم ارسال میشد.

آینه دار بیان کرد: عملکرد صدا سیما در حوزه سیما نیز پخش ۵۹۱ برنامه تولیدی با ۷ هزار و ۴۳۳ دقیقه، ۳۳ ارتباط زنده با ۹ شبکه سراسری در ۳۸ نوبت و جمع کل ۲۴۳ دقیقه و پوشش عزاداری از ۴۲ روستا به مجموع ۴۱۵ دقیقه بوده است.

 مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در حوزه صدا نیز در دهه اول محرم ۱۹۳ برنامه با مجموع ۶ هزار و ۷۰۰ دقیقه پخش شد که از ۲۴ نقطه شهری با مجموع ۱۳۶ دقیقه و ۱۵ نقطه روستایی با مجموع ۷۲ دقیقه پخش شد.

او عنوان کرد: در حوزه معاونت خبر، ۳۴۵ گزارش خبری به مدت ۶۵۵ دقیقه تولید شد.

آینه دار گفت: در روز عاشورا از ۱۰ روستا و ۱۳ نقطه شهری در ۱۰ شهرستان پخش زنده داشتیم که در طول تاریخ صدا و سیما بی سابقه بوده است و به طور کلی ۱۵ گروه در روز‌های تاسوعا و عاشورا در سطح استان مشغول به کار بودند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: در دهه اول محرم برنامه‌ای نبود که درخواست پخش داشته باشیم و روی آنتن نرود مگر اینکه به دست ما نرسیده باشد؛ در ایام پایانی صفر نیز همچنین فعالیت صدا و سیما برای پوشش حوزه برون مرزی و داخلی در زمان پیاده روی عظیم اربعین ادامه دارد.

او در پایان از مردم خواست تا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن روند پوششی برنامه‌ها اعلام نمایند.

برچسب ها: رسانه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.