استاندار سمنان:

۵۰۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی مجری ۱۴۰ طرح هستند

هاشمی با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی سه در این استان، گفت: ۵۰۰ گروه جهادی در اجرای ۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی نقش‌آفرین هستند.

هاشمی استاندار سمنان در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی سه گفت: هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در استان فعال هستند که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ گروه در رزمایش جهادگران فاطمی سه در۱۴۰‌ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی فعالیت می کنند.

استاندار سمنان گفت: همزمان با شهرستان سمنان در سراسر استان، سومین‌ رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۰۰ گروه جهادی آغاز به کار کرد و عملکرد کیفی و کمی اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج و گروه های جهادی که برگرفته از فرهنگ‌ ایثار و شهادت هستند، در امر محرومیت‌زدایی در سطح استان به خوبی نقش دارند، گفت که گروه های جهادی با رویکرد محرومیت‌زدایی خود در بحث تحقق رشد اقتصادی نقش شایانی داشتند.

استاندار سمنان، یکی‌ از راه های مقابله با آسیب های احتمالی در حوزه های مختلف را وابسته به فعالیت گروه های فرهنگی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این آیین گفت: حضور جهادگران در عرصه های تخصصی محرومیت زدایی بسیار ارزنده است و به حضور این جوانان افتخار می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان گفت: رزمایش جهادگران نشان داد که خط جهادی که از ۴۵ سال گذشته در این کشور شروع شده است، ادامه دارد.

سردار حمید دامغانی با اشاره به درخشش رزمندگان استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در شرایط کنونی نیز با وجود جنگ رسانه ای دشمنان، امسال پرشورترین محرم حسینی را در کشور رقم خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار