روزانه ۲ هزار مرسوله در خط جدید پستی تهران- دامغان- شاهرود جابه‌جا می‌شود

مدیرکل پست استان سمنان گفت: جابه‌جایی ۲ هزار مرسوله شهروندان در طول هر شبانه‌روز از مزایای راه‌اندازی خط مستقیم مبادله پستی تهران- دامغان- شاهرود در استان سمنان است

آقاجانی ابراز کرد: برقراری خط مستقیم ارسال و دریافت مرسولات پستی از تهران به دامغان و شاهرود و برعکس، از هفدهم تیر امسال، مدت سیر مرسولات را به مدت ۲۴ ساعت کاهش داده است.

وی ادامه داد: یک دستگاه کامیون به صورت روزانه و بدون تعطیلی، بسته‌های پستی را در خط مستقیم مبادله پستی تهران- دامغان- شاهرود جابه جا می‌کند.

وی بیان کرد: جلوگیری از تخلیه و بارگیری چندباره، نبود رسوب مرسولات در مبادی مبادله، توزیع مرسولات ارسالی از تهران به مقصد دامغان و شاهرود در همان روز، افزایش کیفیت ارائه خدمات پستی و جلب رضایت بیشتر مشتریان، تجزیه و ثبت مرسولات وارده و صادره بین تجزیه مبادلات کشور و شهرستان‌های شاهرود و دامغان، از جمله مزایای راه‌اندازی خط مستقیم مبادله پستی تهران- دامغان- شاهرود است.

مدیرکل پست استان سمنان تصریح کرد: پیش از راه‌اندازی خط مستقیم مبادله پستی تهران- دامغان- شاهرود، حمل و نقل مرسولات پستی از طریق خط تهران- سمنان و سپس به شاهرود ،دامغان و برعکس انجام می شد که این موضوع موجب افزایش مدت زمان سیر مرسوله و طولانی شدن مراودات پستی با تهران می شد.

برچسب ها: مرسولات پستی ، خط پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار