قم در زمینه اهدای خون از استان‌های پیشتاز کشور است

استاندار قم در پیامی به مناسبت روز اهدای خون، آورده است: قم یکی از استان‌های پیشتاز و پیشرو در عرصه اهدای خون شناخته می‌شود.

استاندار قم در پیامی به مناسبت روز اهدای خون، آورده است: قم یکی از استان‌های پیشتاز و پیشرو در عرصه اهدای خون شناخته می‌شود.

سید محمدتقی شاهچراغی در این پیام گفت: نهم مرداد سالروز تأسیس سازمان انتقال خون، به عنوان روز ملی اهدای خون نامگذاری شده است.

شاهچراغی افزود: اهدای خون به عنوان مظهر از خودگذشتگی، ایثار و نوع دوستی بشر و نماد اهدای حیات، از ارزش و فضلیت والایی برخوردار است و مردم نوع دوست ایران اسلامی همواره در این امر خداپسندانه پیشگام بوده اند.

پیام حاکی است: با گذشت سال‌ها از تاسیس سازمان انتقال خون، امروز شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه تأمین فراورد‌های خونی سالم و استاندارد مورد نیاز بیماران هستیم و بکارگیری دانش، امکانات و تجهیزات تخصصی و کیفی نگهداری، آزمایش و تولید محصولات خونی توسط این سازمان، موجب اطمینان اهداکنندگان و رضایت خاطر بیماران شده است.

در این پیام می‌افزاید: خوشبختانه شاخص اهدای خون در استان قم نیز از جایگاه مطلوبی برخوردار بوده و این استان به دلیل همراهی و مشارکت مردم نوع دوست، یکی از استان‌های پیشتاز و پیشرو در عرصه اهداء شناخته می‌شود.

استاندار قم در پایان این پیام ضمن گرامیداشت روز اهدای خون و ارج نهادن به اقدام ارزشمند اهداء کنندگان، از زحمات و تلاش‌های کارکنان و خادمان حیات و سلامت استان قم تشکر و قدردانی نموده و بهروزی و توفیق روزافزون فعالان این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار