تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است

استاندار قم با تاکید بر اهمیت رشد تولید در بهبود وضع شاخص‌های اقتصادی، گفت: حمایت از تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است.

سید محمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با بیان اینکه ایجاد اشتغال یک ضرورت مهم است، عنوان کرد: بر همین اساس توجه به تولید در بخش صنعت، خدمات و عرصه فرهنگ مورد حمایت مجموعه مدیریت استان است.

او ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی باید به‌دوراز کار‌های شعاری و به‌صورت عملی تحقق یابد و تامین زیرساخت‌های اولیه تولید، قدم نخست آن است.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید و حل مشکلات نقدینگی و سرمایه درگردش واحد‌های صنعتی، گفت: بانک‌ها در رشد تولید و افزایش اشتغال نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به برنامه استان در تامین سوخت ژنراتور‌ها جهت تامین برق، اظهار داشت: واحد‌های بزرگ صنعتی برای جلوگیری از توقف تولید، به دنبال تولید برق باشند، برخی از واحد‌های بزرگ صنعتی قم گام‌های خوبی در تامین برق موردنیاز خود برداشته‌اند.

استاندار قم با اشاره به نحوه تامین سوخت ژنراتور‌ها در فصل تابستان، عنوان کرد: تحویل سوخت ژنراتور‌ها باید بر اساس ظرفیت‌سنجی و توان واقعی واحد‌های تولیدی اختصاص یابد.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی و صنعتی، یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که اصلاح الگوی مصرف در آن اجتناب‌ناپذیر است، برق می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار