۴۲ درصد صنایع استان زنجان در ابهر مستقر است

فرماندار شهرستان ابهر از استقرار ۴۲ درصد صنایع استان زنجان در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های این منطقه انتظار داریم هیچ محدودیتی برای استقرار صنایع بزرگ و کوچک در ابهر ایجاد نشود.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خواستار تکمیل چارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر شد و گفت: با توجه به فعالیت بخش قابل توجهی از صنایع در ابهر لازم است ساختار مناسب اداری نیز متناسب با آن در شهرستان وجود داشته باشد.

وی به لحاظ کردن شرایط ویژه برای فعالیت معدنکاران در شهرستان ابهر اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد فعالان معدنی شرایط محیطی و قانونی بهره برداری را رعایت نمی‌کنند که باید نظارت بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

ذوالقدر با بیان اینکه ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است، افزود: در زمان حاضر ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این دیدار توسعه صنعتی در شهرستان ابهر را مطلوب برشمرد و گفت: در سال‌های اخیر و در حوزه معدن و صنایع معدنی کاستی‌هایی وجود داشت که امیدواریم با تلاش‌های بیشتر برای رفع مشکلات در این حوزه اقدام کنیم.

مجید گلشنی منفرد به راهبرد توسعه متوازن صنعتی استان اشاره کرد و افزود: شرق استان زنجان نسبت به مناطق دیگر استان توسعه صنعتی بیشتری پیدا کرده است، ولی با این وجود در صورت درخواست سرمایه گذار هیچ محدودیتی برای انتخاب محل سرمایه گذاری وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.