افزایش سرانه آرد روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان  گفت: سهمیه آرد روستایی و عشایری به سرانه هر نفر ۱۰ کیلو افزایش یافته است و روستاییان و عشایر در این خصوص هیچ مشکلی نخواهند داشت.

سرگزی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان  در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان زاهدان  گفت: سهمیه آرد روستایی و عشایری استان به سرانه هر نفر ۱۰ کیلو افزایش یافت است و روستاییان و عشایر در این خصوص هیچ مشکلی نخواهند داشت.

مدیر کل غله استان در ادامه ضمن تأکید بر بازرسی از نانوایی‌ها به طور روزانه افزود: بازرسی مستمر و تشدید نظارت بر عملکرد خبازی‌ها باید به طور مستمر انجام شود.

در ادامه جلسه نخعی فرماندار شهرستان زاهدان بیان کرد: برای مدیریت تعداد نانوایی‌های شهرستان در قیاس با پراکندگی جمعیت و مشکلات ناشی از آن سیاست کارگروه، واگذاری و احداث خبازی‌های جدید بر اساس مناطقی که در حال توسعه است و همچنین مناطق و محلاتی که دچار کمبود نانوایی است و به تبع آن دارای صفوف طولانی هستند باید انجام پذیرد. همچنین اولویت واگذاری، به مناطق حاشیه و شهرک‌های جدید خواهد بود.

در پایان پس از طرح موضوعات مطروحه در خصوص سامانه نانینو، عملکرد حوزه آرد و نان شهرستان در رابطه با مدیریت سهیمه‌ها به نانوایی‌ها سنجش و تخصیص آرد ترمیمی به تبادل نظر در این مورد پرداخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار