رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد:

کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاورد‌های ممتاز دولت سیزدهم است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس در کشور از دستاورد‌های ممتاز دولت سیزدهم است.

حسینعلی شهریاری در خصوص عملکرد دولت در مبارزه با کرونا گفت: دولت سیزدهم با توجه به مدیریتی که انجام داد، توانست در دوران شیوع ویروس کرونا واکسن را از کشور‌های مختلف وارد کند.

وی تأکید کرد: این اقدام باعث شد تا بیماری کرونا کنترل، و مرگ و میر‌هایی که روزانه در کشور حدود به ۸۰۰ نفر رسیده بود، کاهش یابد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت این بیماری در دولت سیزدهم باعث شد تا ایران را در رابطه با کنترل بیماری کووید ۱۹، جزو کشور‌های پیشرو باشد و این مهم از افتخارات دولت رئیسی به شمار می‌رود.

شهریاری در خصوص موفقیت وزارت بهداشت در حوزه دیپلماسی بهداشتی و پزشکی، بیان کرد: همکاران ما در سفر‌های خارجی مانند سفر به آمریکای لاتین و آفریقا تلاش می‌کنند تا بتوانند پیشرفت‌ها و تجهیزات پزشکی کشور به ویژه در عرصه تولیدات که کار‌های خوبی انجام شده را در این کشور‌ها اطلاع‌رسانی کنند تا بازار صادرات برخی از تولیددارو‌های «های‌تک» و تجهیزات پزشکی را فراهم کنند که این اقدام اثرگذار و مطلوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار