جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا از سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در قالب۹۰ هزارو ۳۸۴ سفر در ۴ ماهه امسال خبرداد.

تیمورباقری   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۴۵۲ هزار و۱۴۸ تن کالا در قالب۹۰ هزارو ۳۸۴ سفر در ۴ ماهه سال‌جاری خبرداد که این میزان از لحاظ تناژ ۴ درصد و از لحاظ تعداد سفر ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تیمورباقری گفت: سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد عمده کالا‌های جابجا شده در این مدت را تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه گفت: شهرستان زاهدان بیشترین سهم جابجایی کالا را در ۴ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:در حال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۲۷ راننده باری فعال، ۹ هزارو ۶۵ ناوگان سنگین باری و ۷۲ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای می‌باشند.

باقری در پایان یادآورشد:رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان به صورت مستمر انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب ها: صادرات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار