ترامپ: آمریکا دارد به جهنم می‌رود

رئیس‌جمور سابق آمریکا پس از شکست تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات جام جهانی زنان تاکید کرد آمریکا به سوی جهنم در حرکت است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، شکست تیم ملی این کشور و خروج از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زنان را نمادی از اتفاقاتی دانست که برای آمریکا تحت رهبری جو بایدن در حال وقوع است.

براساس گزارش اسپوتیک، تیم آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زنان مقابل سوئد شکست خورد. وقت اصلی و اضافه این دیدار که روز یکشنبه در ملبورن استرالیا برگزار شد با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. اما تیم سوئد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ آمریکا را برد و تیم ملی این کشور را حذف کرد.

ترامپ در تروث سوشیال، شبکه اجتماعی خود نوشت: شکست تکان دهنده و کاملا غیرمنتظره تیم فوتبال زنان آمریکا در برابر سوئد به طور کامل نمادی است از آنچه برای کشور ما که زمانی کشوری بزرگ بود، تحت رهبری جو بایدن فاسد رخ می‌دهد.

او در ادامه نوشت: بسیاری از بازیکنان ما آشکارا با آمریکا در تضاد بودند، هیچ کشور دیگری به روشی مشابه یا حتی نزدیک به رفتار آنان، رفتار نکرد. شوت عالی بود مگان! (مگان راپینو که زننده آخرین ضربه بود ولی نتوانست آن را تبدیل به گل کند) آمریکا دارد به جهنم می‌رود.

مگان راپینو پس از اعلام بازنشستگی بعد از حذف آمریکا گفته بود که «سعی کرده‌ام دنیا را به جای بهتری تبدیل کنم.» راپینو بار‌ها از ترامپ انتقاد کرده است اما بایدن در سال ۲۰۲۲ مدال آزادی ریاست جمهوری را به او اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۷:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
تنها ره رهایی از این جهنم اعلان جنگ مسلحانه است که باعث می شود تمام مهاجران کشور آمریکا را رها کرده و به سرزمین پدریشان بازگردند
Iran (Islamic Republic of)
سریال داستانی اگر انتخاب شوم های ترامپ
۲۳:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
اگر انتخاب شوم بهشت برای هر امریکایی گرین کارت میفرسته :))
اگر انتخاب شوم تیم ملی فوتبال امریکا شکست نمیخوره :))
آخرین اخبار