اعطای تسهیلات اجاره مسکن به ۷۴۱۶ متقاضی قمی

سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در فاز سوم ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن که از خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است تاکنون ۷۴۱۱ متقاضی قمی این تسهیلات را دریافت کرده اند.

سید محمد صادق سیدی عنوان کرد: از سال ۹۹ ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن در کشور براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و در راستای حمایت از مستاجران آغاز شد.

سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم  افزود: در فاز سوم این طرح که از خرداد سال جاری آغاز شده است ۳۱۳۳۹ متقاضی تاکنون در سامانه موفق به نام نویسی شده اند.

سیدی توضیح داد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان این دوره، ۱۰۰۸۲ متقاضی واجد شرایط شناخته شده اند و ۵۷۱۷ درخواست نیز در مرحله تعیین شعبه و معرفی به بانک است.

سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم  گفت: در مجموع، درخواست ۳۴۶۸ متقاضی برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن به دلایل مختلف رد شده است.

به گفته سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم تا کنون ۷۴۱۶ فقره تسهیلات کمک ودیعه مسکن در فاز سوم به متقاضیان اعطا شده است.

سیدی در خصوص ثبت نام‌های دوره‌های قبل توضیح داد: طی سال‌های گذشته در دو نوبت فاز یک و فاز دوم ثبت نام انجام شد که در فاز یک (سال ۱۳۹۹) بیش از شش هزار و در فاز دو (سال ۱۴۰۰) حدود پنج هزار فقره وام تسهیلات کمک ودیعه مستاجرین از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان اعطا شد.

سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: در مجموع سه فاز ثبت نامی تاکنون حدود ۱۸۳۲۳ مستاجر قمی، وام کمک ودیعه مسکن را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
چرا کسی به خوزستان سر نمیزنه مخصوصاً ابادان وخرمشهر چوئبده واروندکنار
آخرین اخبار