چالش‌ تامین آب روستاهای روداب سبزوار باید برطرف شود

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از چالش‌های جدی در بخش "روداب" شهرستان سبزوار، تامین آب شرب پایدار برخی مناطق روستایی است که با اولویت پیگیری می‌شود.

یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در دیدار مردمی با ساکنان بخش روداب سبزوار در مسجد روستای "دامرود" افزود: آب‌رسانی به روستا‌های محروم روداب، که بخش عمده آن نیازمند بهسازی و ایجاد شبکه آب است، با کمک خیران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آب و فاضلاب به اجرا درمی‌آید.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۰۳ به تمامی مناطق روستایی بالای ۲۰ خانوار بخش روداب آبرسانی می‌شود.

نظری افزود: توسعه زیرساخت‌ها اولویت مناطق روستایی است، چون روستا‌ها از ارکان اصلی اقتصاد و کانون تولید هستند و بهبود زیرساخت‌های آنها، تثبیت جمعیت و زمینه‌سازی پایدار برای مهاجرت معکوس را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به شهر روداب با حضور بر مزار شهدای گمنام مدفون در این شهر و قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

نشست با دهیاران بخش روداب، بازدید از سایت نهضت ملی مسکن، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "رضا دامرودی" و دیدار مردمی بخشی از برنامه‌های سفر استاندار به بخش روداب سبزوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.