۷۹ واحد صنفی متخلف خمین به تعزیرات معرفی شدند

رئیس جهاد کشاورزی خمین گفت: ۷۹ واحد صنفی متخلف در توزیع کالاهای اساسی خمین از ابتدای امسال تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

احمدرضا جعفری رئیس جهاد کشاورزی خمین گفت: رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و ارایه نشدن فاکتور، مهمترین تخلفات این واحدهای صنفی است.

وی اظهار کرد: ۴۷۴ بازرسی از اصناف توزیع اقلام غذایی و خوراکی خمین توسط بازرسان این نهاد با همکاری ادارات صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان از ابتدی امسال تاکنون انجام شد.

رئیس جهاد کشاورزی خمین ادامه داد: ۳۱۲ مورد بازرسی نیز در این مدت با هدف پیشگیری از تخلفات حوزه آرد و نان در نانوایی‌های خمین انجام شد.

جعفری با اشاره به بازدید روزانه بازرسان از اصناف توزیع محصولات کشاوزی در خمین، گفت: شهروندان در صورت شکایت از واحدهای صنفی و مشاهده تخلف می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن‌ ۱۲۴ سامانه ستاد خبری جهاد کشاورزی خمین اطلاع‌رسانی کنند.

وی عنوان کرد: به منظور تنظیم بازار کالاهای اساسی امسال، ۶۳ تُن مرغ منجمد، ۲۷ تُن شکر و ۸۵ تُن برنج در این شهرستان توزیع شد.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان با ۱۰۵هزار نفر جمعیت دارای بخش‌های مرکزی و کمره و شهرهای قورچی باشی و خمین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.