هدفگذاری کمیته امداد دامغان امسال ایجاد ۶۱۰ شغل جدید است

رییس کمیته امداد دامغان گفت: ایجاد ۶۱۰ فرصت شغلی برای کارآفرینان این شهرستان در سال ۱۴۰۲ با پرداخت ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه هدفگذاری شد.

حمیدرضا کشاورزیان رییس کمیته امداد دامغان، عمده مشاغل ایجادشده را در قالب مشاغل خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، و مشاغل دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار کارآفرینان قرار می‌گیرد.

رییس کمیته امداد دامغان ادامه داد: نظارت‌های مستمر سه تا پنج‌ساله توسط ناظران اشتغال با هدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: آموزش حرفه‌آموزی با همکاری اداره کل فنی حرفه‌ای برای ۱۹۶ نفر از کارجویان شهرستان دامغان در نظر گرفته‌شده است و ایجاد ۶۱۰ طرح با پرداخت تسهیلات برای کارجویان شهرستان دامغان پیش‌بینی‌شده است.

وی تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، برنامه‌های اشتغال و جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی در دستور کار است.

رییس کمیته امداد دامغان به اجرای ۷۰ طرح استفاده از صفحه های انرژی خورشیدی پنج کیلوواتی در سال جاری برای مددجویان این نهاد خبر داد و جنبه‌های مهم این طرح را توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور، افزایش تولید و تاب‌آوری شبکه برق، کاهش آلایندگی و توجه به محیط ‌زیست و اشتغال‌زایی ضمن توجه به دانش‌بنیان‌ها برشمرد.

رییس کمیته امداد دامغان ابراز داشت: درآمدزایی برای مددجویان و افراد تحت حمایت، یکی از جنبه‌های مهم این طرح است که از همان سال نخست آغاز می‌شود و پس از اتمام دوره بازپرداخت وام، افزایش خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.