وزیر صمت:

تولید بر محور نقش‌آفرینی در عرصه بین‌المللی در حال پیگیری است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه و تقویت تولید با هدف نقش‌آفرینی در عرصه بین‌المللی پیگیری می‌شود تا نشان‌ها و نمادهای تولیدات ارزشمند ایران اسلامی در جهان بدرخشند.

علی‌آبادی  در نشست هم اندیشی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در غرب استان سمنان ابراز کرد: نقش آفرینی در عرصه بین‌المللی خلق ثروت، اشتغالزایی، افتخار و اقتدار کشور را به همراه دارد و نوآوری اصلی مهم در موفقیت در عرصه بین المللی است.

وی ادامه داد: کشور با توجه به تولیدات ارزشمند با اتکا به نیروهای بومی دارای ظرفیت معرفی بیش از پیش در عرصه بین الملل است.

علی آبادی افزود: در دوران تحریم کشور توانست توربین گاز طراحی، تولید کند که صادرات ۳۰ توربین‌گازی طی ۲ سال به نقاط مختلف جهان، افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های مختلف تاکید بر اقتصاد داشته‌اند، افزود: برآیند داده‌ها نشان می‌دهد باید بیش از پیش در این عرصه تلاش و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

علی آبادی تصریح کرد: توسعه و شکوفایی کشور در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد در گرو تلاش حوزه‌های مختلف است و هیچ فردی نمی‌تواند بگوید مسوولیت ندارم و وظیفه افراد مسوول ارزش‌آفرینی و خلق ثروت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار