ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۰ موکب دار چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ نفر از موکب‌داران سطح استان آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مسعود مثنوی با اشاره به برنامه‌های آموزش همگانی جمعیت هلال احمر برای زائران اربعین حسینی، گفت: جمعیت هلال احمر امسال خود را موظف می‌داند با تمام توان برای سلامت عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) آنچه در توان دارد انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هدف از برپایی این کمپین، آموزش زائران برای پیشگیری از بروز مخاطرات است، افزود: با توجه به افزایش دما در ایام اربعین در کشور عراق، اولین برنامه آموزشی برای اربعین در زمینه پیشگیری از گرمازدگی است.

وی ادامه داد: این دوره با حضور مربیان حرفه‌ای و با ارائه آموزش‌هایی از قبیل مقابله صحیح با گرمازدگی، خفگی‌ها، گزیدگی حشرات، زخم‌ها و سایر موارد کمک‌های اولیه برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


مثنوی نحوه حضور در تجمعات انبوه را از دیگر مباحث آموزشی مهم اعلام کرد و اضافه کرد: مسئله تجمعات انبوه همیشه در زیارت‌ها مطرح بوده است لذا ضرورت دارد در ایام اربعین، عموم عزاداران حسینی (ع) نسبت به این مبحث از آگاهی کافی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از موکب‌داران سطح استان آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر برای اجرای هرچه بهتر مراسم بزرگ پیاده روی اربعین با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار