استاندار زنجان:

زنجان، وضعیت مناسبی در حوزه اشتغال دارد

استاندار زنجان گفت: این استان در حوزه اشتغال وضعیت مناسبی دارد و در ردیف استان‌های خوب دسته بندی می‌شود.

محسن افشارچی استاندار زنجان روز پنجشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به وضعیت مناسب اشتغال در استان، گفت: باید بدانیم در چه زمینه‌ای به نیرو نیاز داریم و در چه بخش‌هایی وضعیت ما مطلوب است و همه این موارد باید ریز به ریز به‌صورت تحلیلی در جلسات ارائه شود.

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه ایجاد پنل‌های خورشیدی برای مددجویان، گفت: انتظار داریم این نوع اقدامات کمیته امداد بیشتر انجام شود و ادامه دار باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه آمار به تنهایی برای بررسی مسائل کافی نیست، اظهار کرد: به عنوان مثال وقتی آمار در رابطه با زاد و ولد در منطقه اعلام می‌شود باید تحلیل آمارها نسبت به موضوعات مختلف نیز در پیوست آن باشد تا برنامه‌ریزان بتوانند با چشم‌انداز روشن، تصمیم‌گیری کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

افشارچی تصریح کرد: ارائه آمار از برنامه های دستگاه‌های مختلف هم باید به‌صورت تصویری و تحلیلی باشد تا نکات قوت و ضعف را بدانیم و نقشه راه در آن حوزه ترسیم کنیم.

افشارچی با تاکید بر اینکه کارها را باید به‌صورت منطقی پیش ببریم و دلایل را بررسی و در نهایت نتیجه‌گیری کنیم، افزود: به‌طور مثال در بخش ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر باید به موضوع اردوگاه های ترک اعتیاد، موانع پیش روی کار و همچنین اقدامات انجام شده توجه کنیم و نگاه منطقی به مسائل داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Unknow
۱۵:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان که باخون خود درخت اسلام را آبیاری کردند. در روز گاری که امرار معاش و گذران زندگی عادی در این روزگار تبدیل به آرزو شده است متاسفانه پرسنل خدوم سازمان همیاری زنجان از زیرمجموعه های استانداری زنجان همچنان قریب به ده ماه است از آذر۱۴۰۱ تاکنون که حقوقشان و معوقاتشان را دریافت نکرده اند و کمترین بهره ای از این زندگی عادی نبرده اند و استاندار زنجان و مدیران استانی کاملا بی تفاوت از کنار این وضعیت عبور می کنند و برایشان مهم نیست که چه برسر خانواده های این کارکنان می آید.همه این کارکنان همه گرفتار شدیدترین مشکلات شده اند و خیلیها کاملا آبرویشان رفته و زندگی اکثرشان کاملا متلاشی شده است و این عزیزان آنچنان غرق در مصیبت می باشند که زبان از گفتن آن قاصر می باشد.فریاد و ناله های این قشر مظلوم هم که بارها از رسانه های مختلف داد زده شده هم تاکنون نتوانسته مقاومت استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری را در برابر این همه بی عدالتی و بی تفاوتی بشکند و فریاد رس این کارکنان مظلوم فقط الله اکبر می باشد.ای جامعه اسلامی به داد این قشرمظلوم برسید