چشم انتظاری بیش از ۱۷ ساله برای راه اندازی پروژه تقاطع غیر همسطح

جعفری زاده گفت: روند ساخت تقاطع غیرهمسطح منتهی به منطقه گردشگری دهبکری بیش از ۱۷ سال به طول انجامیده است که باید در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود.

بهنام جعفری زاده در حاشیه بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز محور مواصلاتی بم ـ جیرفت که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، گفت: با هدف  احیای حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردمی، دادستانی به موضوع  رفع نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی بم به جیرفت ورود کرده است.  

او از تعیین ضرب الاجل ۲ هفته‌ای برای اصلاح نقاط حادثه خیز، تجهیز روشنایی و نصب تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر خبر داد و افزود: متاسفانه طی یک سال گذشته بالغ بر ۸۰ فقره تصادف خطرناک و منجر به جرح در این مسیر رخ داده است و ۱۷ نفر جان خود را از دست داده اند.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم یکی دیگر از اهداف این بازدید را تعیین و تکلیف پل تقاطع غیر همسطح منتهی به منطقه گردشگری دهبکری اعلام کرد و افزود: روند ساخت این پروژه بیش از ۱۷ سال به طول انجامیده است که جای بسی تاسف است و امروز  ضمن احضار کارفرمای این پروژه اتمام حجت نهایی با مسئولان مربوط در شهرستان و استان صورت گرفت و این پروژه باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و راه اندازی شود.

او  یکی دیگر از نواقص این محور مواصلاتی را نبود روشنایی کافی در برخی تقاطع‌های مهم  و نقاط  پرخطر و پر تردد این مسیر ذکر کرد و افزود: در این رابطه نیز دستورات لازم به مسئولان ذیرب ط صادر و مقرر شد در یک بازه زمانی تعیین شده نسبت به رفع مشکل روشنایی مسیر نیز اقدام شود.  

گفتنی است جمعی از مسئولان محلی از فرمانداری، اداره راهداری و پلیس در این بازدید حضور داشتند و احسان عراقی زاده، مدیر کل راهداری استان طی تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم  قول مساعدت برای رفع نواقص و کمبود‌های این مسیر را دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار