حمایت دستگاه قضایی استان سمنان باعث حفظ اشتغال ۵۰۰ نفر شد

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: اشتغال ۵۰۰ نیروی کار در یک واحد تولیدی در غرب استان با حمایت قضایی حفظ شد.

محمدجعفر عبدالهی رییس کل دادگستری استان سمنان در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان گفت: حمایت قانونی دستگاه قضایی استان سمنان موجب حفظ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۵۰۰ نیروی کار و امنیت سرمایه‌گذاری شد.

وی با اشاره به بازدید خود از یک شرکت تولیدی محصولات بهداشتی در گرمسار، افزود: مدیران این واحد تولیدی موفق بودند تادیه حقوق و مزایای کارگران را به موقع انجام دهند.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: دستگاه قضایی استان موضوع تولید، اشتغال و کارآفرینی و به ویژه حمایت از سرمایه گذار و حفظ امنیت فضای کسب و کار را در سراسر نقاط استان حائز اهمیت می داند.

وی گفت که استمرار این حمایت ها با بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات مثمر ثمر به منظور حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی که سربازان گمنام عرصه تولید هستند ، همراه است.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به عمده مشکلات این واحد تولیدی خاطرنشان کرد: تامین منابع آبی و سوخت باید به ۲ صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت در اولویت قرار گیرد تا روند فعالیت واحدهای تولیدی دچار خدشه نشود.

عبدالهی با اشاره به رویکرد مشکل گشایی مدیران استان سمنان گفت: با رعایت موازین قانونی، تامین منابع آب در مرحله اول و در بلندمدت از محلی دیگر برآورد و همچنین افزایش میزان سوخت برای تامین دستگاه تولید برق در ساعات خاموشی به منظور تداوم در مدار قرارگرفتن خط تولید این کارخانه پیگیری شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان یار و یاور بخش صنعت است و سعی می کند با گره گشایی از مشکلات پیش‌روی تولید، حمایت از معیشت نیروی کار و امنیت فضای کسب و کار بیش از پیش محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار