مویزس کایسادو به چلسی پیوست

چلسی اعلام کرد مویزس کایسادو هافبک برایتون را با قراردادی رسمی به ارزش ۱۱۵ میلیون یورو به خدمت گرفته است.

مویزس کایسادو، ستاره خط میانی برایتون، که انتقالش به چلسی یا لیورپول به یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده بود امروز رسما با امضای قراردادی ۱۱۵ میلیون یورویی به چلسی پیوست.

چلسی ابتدا با کایسدو به توافق شخصی رسیده بود، اما لیورپول در تلاش برای هایجک او با برایتون مذاکره کرد و رضایت باشگاه را با پیشنهادی ۱۱۱ میلیون پوندی به دست آورد، اما کایسدو به لیورپولی‌ها اطلاع داد که ترجیح می‌دهد راهی چلسی شود.

آخرین پیشنهاد چلسی دیشب به برایتون رسید و بعد از موافقت این باشگاه کایسدو امروز با حضور در دفتر چلسی قراردادش را امضا کرد.

این هافبک اکوادوری بعد از امضای قراردادش با چلسی گفت:" وقتی چلسی با من تماس گرفت نیازی به فکر کردن نداشتم. برایم مثل روز روشن بود که دوست دارم بازیکن این تیم بشوم. پوشیدن پیراهن آبی چلسی برای من رویایی است که به واقعیت تبدیل شد و بی‌صبرانه منتظرم که با تیم آشنا شده و برای چلسی بازی کنم".

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این قرارداد به صورت ۱۱۵ میلیون یورو بعلاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش تنظیم شده است. این پاداش‌ها بستگی به تعداد بازی‌های کایسدو در چلسی خواهد داشت.

در قرارداد برایتون با چلسی بندی گنجانده شده که در صورت فروش کایسدو به باشگاهی ثالث درصدی از قرارداد آتی او به برایتون تعلق خواهد گرفت.

ارزش ۱۳۵ میلیون یورویی قرارداد کایسدو به این معنی است که چلسی امسال برای دومین بار رکورد نقل و انتقالات انگلیس را شکسته است. آبی‌های لندن در ماه ژانویه با خرید انزو فرناندز این رکورد را شکستند و حالا بار دیگر رکورد خودشان را با خرید مویزس کایسدو ارتقا دادند.

برچسب ها: چلسی ، هافبک ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار