هندرسون: جرارد مستحق انتقاد نیست/ راجرز: به کاپیتان تیمم اطمینان دارم

جوردن هندرسون، هافبک و برندن راجرز سرمربی لیورپول هبورت جداگانه از استیون جرارد حمایت کرده و گفتند وی مستحق سیل انتقادات از سوی هواداران و روزنامه‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، استیون جرارد کاپیتان لیورپول این روزها به شدت از سوی هواداران و مطبوعات مورد انتقاد قرار دارد. نتایج ضعیف کسب شد، توسط لیورپول در بازی‌های این فصل لیگ برتر همگی به حساب افت کیفیت بازی جرارد گذاشته شد اما جوردن هندرسون در حمایت از کاپیتان 34 ساله تیمش گفت: استیون هنوز یکی از بهترین بازیکنان مرسیساید است. هیچ مشکلی در توانایی‌های او وجود ندارد. با هر تیمی که مسابقه داریم حتما یکی از بازیکنان را مامور کنترل 90 دقیقه‌ای استیون می‌کنند و همین موضوع ثابت می‌کند او تا چه اندازه بازیکن با قابلیتی است.

من فکر نمی‌کنم او شایسته چنین انتقادات تندی باشد. هیچ بعید نیست جرارد به عنوان بازیکن منتخب فصل معرفی شود. چنین رفتاری با جرارد هیچ درست نیست.

***جرارد کاپیتانی مورد اعتماد مربی

برندن راجرز سرمربی لیورپول هم ضمن حمایت از استیون گفت: من به کاپیتان تیم اطمینان کامل دارم. او یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ما است و نکته قابل توجه آنست که استیون با 34 سال سن هنوز در بهترین دوران بازی خود به سر می‌برد.

لازم به ذکر است تیم لیورپول هم ا کنون در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: هندرسون ، هافبک ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار