تاکید امیرعبداللهیان بر نصب VAR در ورزشگاه‌ها

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال بر نصب سیستم‌های VAR در ورزشگاه‌ها تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان روز سه شنبه(۲۴ مرداد) با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در دفتر کار خود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن پراهمیت خواندن ورزش مردمی فوتبال در ایجاد نشاط در بین جوانان و آحاد مردم ایران، توانمندی‌های فوتبال تیم ملی و باشگاهی کشورمان را ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

امیرعبداللهیان ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی کشور برای ارائه همه گونه تسهیلات و مساعدت‌های لازم برای تیم‌های فوتبال کشورمان جهت انجام دیدار‌های موفق بین المللی، در جریان آخرین وضعیت ورود و نصب سیستم‌های VAR قرار گرفته و ضمن هماهنگی با مسئولان ذیربط، بر ضرورت تسریع در نهایی شدن ورود این سامانه‌ها و نصب در ورزشگاه‌های کشور تاکید کرد.

در این دیدار، مهدی تاج نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت امور خارجه از ورزش فوتبال کشور، وزیر امور خارجه را در جریان آخرین وضعیت تیم ملی و سایر تیم‌های باشگاهی قرار داد.

در این دیدار علاوه بر آقای مهدی تاج، رئیس فدراسیون و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا، آقایان محمد مهدی نبی، نائب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی، منصور قنبرزاده. نایب رئیس دوم فدراسیون و  هدایت اله ممبینی دبیر کل فدراسیون نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار