آیین تجلیل از بازنشستگان هلال‌احمر کرمان برگزار شد

آیین تجلیل از یکصد نفر از بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان برگزار شد.

آیین گرامیداشت و تجلیل از یکصد نفر از بازنشستگان و خانواده‌های آنان با حضور مدیرعامل کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان در ماهان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه بازنشستگی حادثه مهمی در چرخش زندگی هر فردی محسوب می‌شود، گفت: بازنشستگی پایان کار نیست، بلکه به عنوان فصلی دیگر از زندگی افراد شاغل همواره مورد توجه بوده و پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان، در واقع نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع است. 

او افزود: تحول و توسعه در جمعیت هلال احمر که امروز در جامعه شاهد آن هستیم، حاصل جان فشانی‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا، ایثارگران و تلاش مقدس، صادقانه و خالصانه بازنشستگان هلال احمر در کنار مردم حاصل شده است.

او با اشاره به اینکه بازنشستگان هلال احمر طلایه داران امداد و نجات آسیب دیدگان هستند، بیان کرد: تکریم بازنشستگان وظیفه است و می‌توان با استفاده از تجربیات ارزشمند این افراد، هلال احمر را در پیشبرد اهداف عالی این جمعیت یاری رساند.

 علی اصغری مدیرعامل کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر کشور، حجت الاسلام و المسلمین مجید سجادی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت، زهرا موسی پور عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

 برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان کرمان بخش پایانی این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار