عملیات اجرایی پروژه ۲۷۰۰ واحدی مسکن کارکنان ارتش کلید خورد

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش عملیات اجرایی پروژه ۲۷۰۰ واحدی مسکن کارکنان ارتش در کرمان کلید خورد.

امیر کیومرث حیدری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۲۷۰۰ واحدی کارکنان جنوب‌شرق ارتش در کرمان در مساحت ۳۸ هکتاری در جمع خبرنگاران گفت: برابر دستور مقام معظم رهبری رسیدگی به معیشت و منزلت اجتماعی کارکنان از اهداف بالای نیروی زمینی ارتش است.

 وی افزود: ما مسکن را ضروری‌ترین امور خانواده‌های ارتش می‌دانیم و الحمدالله نیروی زمینی و در مجموعه ارتش در این چند سال گذشته در مسیر خانه‌دار کردن کارکنان تلاش کرده است.

 امیر حیدری عنوان‌کرد: ما در شهر‌های مختلف نهضت ساخت خانه شخصی برای هم‌رزمان عزیزمان را شروع کرده‌ایم، امروز عملیات ساخت ۲۷۰۰ واحد منزل شخصی برای کارکنان هوانیروز کلید خورد و امیدواریم در سفر بعدی این واحد‌ها را افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

 وی عنوان کرد: به‌دلیل اینکه تعداد واحد‌ها زیاد است، طبق برنامه انجام شده مدت تحویل این منازل ۲ ساله است.

 امیر حیدری بیان داشت: هزینه این خانه‌ها بخشی از آورده، پرداخت وام از سوی ارتش و بخشی هم از طریق وام مسکن تأمین می‌شود.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به اقتصاد خانواده کارکنان فشار چندانی وارد نشود و بتوانند سرفرازانه زندگی کنند.

امیر حیدری افزود: در کل کشور ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و عملیات ساخت بخش عظیمی از این پروژه‌ها شروع شده است.

 فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: هوانیروز علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی در سایر حوزه‌ها نیز گام‌های خوبی برداشته است.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی با بیان اینکه پشتیبانی از سایر نیرو‌های مسلح وظیفه هوانیروز است و در تمام عملیات‌ها آمادگی اقدام به موقع داریم، گفت: ۳۰ استان کشور از اورژانس هوایی که توسط هوانیروز انجام می‌شود، استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند، افزود: تامین مسکن برای کارکنان یکی دیگر از اقدامات هوانیروز است.

 فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کلنگ‌زنی ساخت مسکن در زمین ۳۸ هکتاری، بیان کرد: تعاونی مسکن هوانیروز در کرمان مستقر شده و امروز مجتمع مسکونی در زمین ۳۸ هکتاری کلنگ‌زنی شده که برای حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر خانه ساخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار