۱۰ هزار نفر آماده برگزاری انتخابات اسفندماه در کرج شدند

سرپرست معاونت استانداری البرز گفت: ۱۰ هزار نیروی آموزش دیده آماده برگزاری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان شدند .

یحیی رمضانی در نشست با مدیران کرج افزود : یک هزار و ۱٨۰ نفر در مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد برای پیش ثبت نام های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کرده اند.

او افزود: بیش از ۹۰ درصد پیش ثبت نام های استان البرز از مرکز حوزه انتخابیه کرج به ثبت رسیده و از تعداد هزار و ۱٨۰ نفر، ۹۴۳ آقایان و ۲۳٨ بانوان هستند.

رمضانی با اشاره به اینکه آمار حضور بانوان کرج در عرصه انتخابات کشور نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است گفت: ۷۰ درصد داوطلبان پیش ثبت نام شده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای مدرک تحصیلی ارشد، ۱۶ درصد سابقه ایثارگری و هشت نفر نیز شامل مدیران مشمولان استعفا هستند.

سرپرست معاونت استانداری البرز افزود: ٨۵ نفر از جمعیت پیش ثبت نام شدگان سابقه حضور در عرصه انتخابات را داشته اند و ۵۸ دردصد ترکیب سنی داوطلبان انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در کرج بین ۳۰ تا ۴۵ سال است.

او افزود: ماموریت های خود را به یروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال انتخابات با چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سرلوحه کار قرار داده ایم.
رمضانی در ادامه با بیان اینکه در دولت سیزدهم مشارکت عالی مورد انتظار است، گفت: مدیریت های میدانی در دولت سیزدهم عجین شده با مکتب و حرکت جهادی است و مدیران نیز باید از این تحرک و پویایی برای کار جهادی و حضور میدانی در صحنه برخوردار باشند و این مهم نیز در شهرستان کرج پیگیری، رصد و ارزیابی می شود.

سرپرست معاونت استانداری البرز در ادامه مشارکت همگانی در مانور سیاسی انتخابات را وظیفه ای عمومی دانست و گفت: همگان در این مانور سیاسی تا پایان فرایند انتخابات مشارکت ویژه خود را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.