سیستان و بلوچستان رتبه نخست تخصیص اعتبارات دولتی در حوزه ساخت مدارس را دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این استان رتبه نخست اعتبارات دولتی در حوزه ساخت کلاس درس و تامین تجهیزات را در دولت سیزدهم کسب کرد.


میثم لک زایی   ضمن تقدیر از استقبال و حضور چشمگیر خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان، ایجاد ردیف اعتباری محرومیت زدایی را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان برشمرد و اظهار کرد: در این مدت به همت خیران و اداره‌کل نوسازی مدارس تعداد کلاس‌های در دست اجرای استان به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کلاس درس افزایش یافته که از این تعداد بیش از ۷۵۰ کلاس درس تا مهر امسال تکمیل و تحویل دانش آموزان خوب استان می شود.

وی ادامه داد: با ساخت این تعداد کلاس درس در سیستان و بلوچستان بخش قابل توجهی از کمبود تجهیزات کلاسی و هنرستان ها در این استان را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه مدرسه سازی پیش بینی می شود رقم اعتبارات دولتی و خیری امسال به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با اشاره به عملکرد طرح "شهید عجمیان" در سیستان و بلوچستان افزود: تجهیزات مورد نیاز اجرای طرح به صورت صددرصدی تامین شده و چنانچه آموزشگاهی در طرح یادشده نیاز به همکاری داشته باشد اداره‌کل نوسازی مدارس آمادگی تامین اقلام مورد نیاز را دارد.

لک زایی اظهار کرد: دولت در زمینه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان عزم خود را جزم کرده که مشکل فضاهای آموزشی استان را حل کند و حوزه نوسازی در این زمینه موفق شده یک عقب ماندگی چندین ساله را در استان جبران کند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار