جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس کشور:

نیروسازی راهبرد آمریکا برای تضعیف کشور‌های اسلامی منطقه بود

سردار فلاح زاده گفت: آمریکا با نیروسازی و گسترش دامنه فعالیت آن‌ها بدنبال تضعیف کشور‌های اسلامی در منطقه بود.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس کشور دیشب در مراسم اربعین شهید مدافع حرم مهدی اکبرپور روشن در گلزار شهدای روشن آباد بابل با بیان اینکه آمریکا با نیروسازی و خلق داعش در منطقه اقدام به تخریب کشور‌های اسلامی کرده بود، گفت: حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا سبب شکل گیری داعش در عراق و سوریه و گسترش دامنه فعالیت این گروه تروریستی شده بود.

او افزود: داعش به خیال خام خود در تدارک ایجاد حکومت جهانی بود، ولی با پیروان واقعی امام حسین (ع) روبرو و نابود شد.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده با بیان اینکه تاریخ بار دیگر تکرار و اردوگاه علویان در مقابل اردوگاه امویان قرار گرفتند، ادامه داد: داعشیان عهد بسته بودند حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را با خاک یکسان کنند و در مقطعی این اماکن مقدسه در تیررس تک تیرانداز‌های داعشی بودند، اما دلدادگان امام حسین (ع)، به مصاف دشمنان خدا رفتند و آن‌ها را عقب راندند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور گفت: جبهه مقاومت، حماس و حزب الله، رژیم صهیونیستی را بار‌ها شکست داده و آن‌ها را خوار و ذلیل کردند.

او افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام و تخریب خانه‌های فلسطینیان در گذشته پوشیده می‌ماند، اما آن روز‌ها گذشته است و جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از پا نخواهند کشید.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده با بیان اینکه شهید مدافع حرم مهدی اکبرپور روشن از جمله نیرو‌های با تقوا، شجاع و ولایتمدار بود که نقش بسزایی در دفاع از حرم داشت، ادامه داد: همه شهدا افتخار می‌کردند که پیرو امام حسین (ع) هستند و به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه ملت امام حسین هستیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران  از بزرگان جبهه و جنگ خواست خاطرات دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم را برای جوانان بازگو کنند تا همه بدانند شهدا و رزمندگان در راه جهاد در راه خدا چه رشادت‌هایی داشتند.

سردار فلاح زاده  دستاورد‌های انقلاب را مرهون فداکاری شهیدان دانست و گفت: شهدا در جبهه‌ها دشمن را به خاک مذلت کشاندند و پدران و مادرانشان نیز از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار