حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در سوادکوه

سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس بر سر مزار شهید برسنجی در زیراب به مقام شامخ شهید ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید مجتبی برسنجی سرخکلایی شیر پاک و نان حلال را نقطه مشترک همه شهیدان دانست و گفت: همراهی خانواده‌های شهدا با عقاید و آرمان‌های شهیدان ستودنی و لایق قدردانی است.

مراسم هفتمین روز درگذشت شهید مدافع حرم شهید مجتبی برسنجی عصر امروز با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سوادکوه برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران هم در این مراسم گفت: وصیت‌نامه شهدا از مصوبات همه ارکان مملکتی مهم‌تر است و باید به آن عمل کنیم.

او افزود:️وصیت نامه شهید برسنجی نشان می‌دهد این جوان چقدر شور دینی، انقلابی، حماسی و ولایی دارد، چقدر عشق به شهادت دارد.

آیت الله لائینی گفت:علاقه به شهادت سه دسته است، علاقه‌مندان به شهادت، عاشقان شهادت و درجه بالاتر بی‌قراران شهادت مثل سردار سلیمانی، مثل شهید برسنجی است.

او افزود:شاید در ایران سوادکوه، شهرستانی باشد که بالاترین رقم شهید را دارد و این رشادت‌ها، نشان دهنده روح انقلابی و جهادی در میان مردم این منطقه است.

آیت الله لائینی گفت:️آنچه سرویس‌های جاسوسی و امنیتی دشمنان علیه ایران کار می‌کنند، صد برابر کار‌هایی است که در یمن، سوریه و عراق و منطقه انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:مقام معظم رهبری چندین بار از مسئولین که قدرت ایران را دست کم می‌گیرند و باور ندارند گلایه کردند و فرمودند برای این دسته از مسئولین ترسو، یک تور قدرت باید گذاشت.

شهید مجتبی برسنجی سرخکلایی ۲۷ ساله اهل سوادکوه مازندران بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار