هشتمین میز خدمت دانشجویان و ملاقات استاندار فارس با مردم

استاندار فارس در قالب هشتمین ملاقات مردمی جوانان و دانشجویان با ۶۹ نفر از جوان‌های فارس، دانشجو‌های این استان دیدار و گفتگو کرد و برای رفع مشکلات این اقشار وارد عمل شد.

محمدهادی ایمانیه با حضور در مسجد وکیل شیراز با جوانان، دانشگاهیان و عموم مردم دیدار و برای رفع مشکلات این اقشار تصمیم گیری کرد.

استاندار فارس و تعداد دیگری از مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی و قضایی این استان با حضور در مسجد وکیل بی واسطه با جوانان و دانشجویان گفتگو کرده و پای صحبت‌های آن‌ها نشستند.

استاندار فارس در حاشیه این دیدار مردمی گفت: برای هشتمین بار طی ملاقات با جوانان و دانشجویان به همراه تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های این استان و مدیران قضایی در مسجد وکیل حاضر و پای صحبت جوانان و دانشجویان نشستم.

محمدهادی ایمانیه افزود: تاکنون حدود ۸۰ درصد مطالبات و درخواست‌های مردمی مطرح شده در این ملاقات‌های عمومی پاسخ داده و مشکلات مردم حل شده است.

اومیز  یکی از مزایای ملاقات‌های مردمی را ارتباط بی واسطه با مردم دانست که موجب افزایش رضایتمندی در جامعه خواهد شد و بیان کرد و در پایان گفت: در این ملاقات با ۲۰ دانشجو و جوان و همچنین ۴۹ نفر دیگر از اهالی استان فارس دیدار و گفتگو کرده و مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را شنیده و برای حل آن چاره‌اندیشی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.