احتمال جاری شدن سیلاب‌های محلی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار زرد اعلام کرد با توجه به رگبار متناوب باران در ارتفاعات استان، امکان جاری شدن سیلاب های محلی وجود دارد.

هواشناسی مازندران با صدور هشدار زرد اعلام کرد با عبور متناوب امواج در تراز میانی جو تا اواخر امروز یکشنبه شاهد رگبار متناوب باران، وزش باد و رعدوبرق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان خواهیم بود

احتمال جاری شدن رواناب و سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی از پیامد‌های فعال شدن این سامانه اعلام و از مردم خواسته شد علاوه بر احتیاط در تردد جاده‌ای از اسکان درکنار رودخانه ‏ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

بر اساس گزارش هواشناسی مازندران آسمان استان امروز یکشنبه ۲۹ مرداد در مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده  و در دامنه ها و ارتفاعات  نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود همراه با رگبار و رعدوبرق ، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهد بود.

بیشینه دما در مناطق غربی استان تا ۲۹ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی تا ۲۳ درجه پیش بینی شده است.

وضعیت جوی مازندران فردا نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.
احتمال جاری شدن سیلاب‌های محلی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.