۱۰ هزار نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار به اربعین اعزام می‌شوند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام ۱۰ هزار نفر از فعالان اجتماعی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار به زیارت اربعین خبر داد.

دیشب ۳۰ مرداد اولین کاروان زائرین کربلا مشتمل بر فعالان اجتماعی اعضای خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر، خانه‌های ذیل ستاد اجرایی امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) وارد نجف اشرف شدند.

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر از فعالان اجتماعی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار موضوع طرح توانمندسازی محلی و تحول اجتماع محور برای زیارت اربعین در حال عزیمت به کشور عراق هستند گفت: با حضور تمامی عزیزان روز چهارشنبه در مقبره آیت الله حکیم همایشی بزرگ برگزار می‌شود که مقدمه شروع پیاده روی اربعین خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در عمود ۲۸۵ و کربلای معلی ویژه برنامه‌های فرهنگی و حسینی برای فعالان اجتماعی برگزار خواهد شد در خصوص عملکرد جمعیت هلال‌احمر در محلات ۲۰۲۰ گفت: یکی از محوری‌ترین اقدامات جمعیت هلال‌احمر در محلات توسعه آموزش همگانی و نحوه مقابله با مخاطرات و ارایه خدمات حمایتی به بیماران نیازمند از اولویت‌های سازمان داوطلبان بوده است.

 سلیمی همچنین اجرای طرح تسهیلگری و توسعه کسب و کار‌های محلی با ارائه آموزش‌های تخصصی توسط سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر را از دیگر خدمات جمعیت هلال‌احمر برشمرد و افزود: با هدایت سازمان امداد و نجات، اعضای مستعد و با انگیزه خانه‌های هلال نیز آموزش‌های تخصصی امداد را با شعار هر خانواده یک امدادگر به سرانجام رسانده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه خیلی عظیمی از این فعالین زیارت اولی بوده و نیز زیارت اربعین روحیه ایثارگری و جهادی فعالان اجتماعی را بالا می‌برد، افزود: تبادل نظر و آشنایی فعالان محلات ۲۰۲۰ با فعالیت‌ها و طرح‌های موفق اجرا شده در این همایش‌های سه گانه از مهمترین اهداف پی ریزی دومین دوره زیارت اربعین حسینی فعالان اجتماعی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار