فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

سامانه‌های پدافند هوایی ارتش کوچکترین تحرکات دشمن را زیر نظر دارند

امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش در سراسر کشور کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز سه‌شنبه در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مشهد افزود: امروز به انواع سامانه‌های موشکی و پدافندی مجهز شده‌ایم و دور از ذهن است که اهدافی بتوانند به مرز‌های هوایی کشور نزدیک شوند بدون آن که خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی کشور قرار گیرند.

وی با بیان این که نیرو‌های هوشیار پدافند هوایی شبانه روز در خط مقدم دفاع از حریم هوایی آسمان کشورمان هستند ادامه داد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به خاطر همجواری با حرم امام رضا (ع) از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای مهم و خطیر را عهده دار است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: ارتقای دستاورد‌ها و توانمندی دفاعی در تولید و تجهیزات بومی، رصد و پایش آسمان شرق کشور را در برابر ورود غیر مجاز هر پرنده بیگانه‌ای بیش از پیش تقویت کرده است.

صباحی فرد افزود: امروز سامانه‌ها و تجهیزات به روز پدافندی را برای مقابله و واکنش قاطع به هر نوع تهدیدی در خط مقدم حریم آسمان ایران در اختیار داریم و با هر نوع تهدید و تحرک عامدانه، برخوردی بجا و قاطع خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.