معاون استاندار سمنان:

اماکن دانش آموزی و دانشجویی استان سمنان از نظر سلامت پاکسازی شود

ریواده بابیان اینکه ارائه خدمات حوزه سلامت و بهداشت به عنوان مطالبه عمومی مورد تاکید است، گفت: محیط‌های دانش آموزی و دانشجویی استان از نظر سلامت پاکسازی شود.

معاون استاندار سمنان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان  ضمن بیان اینکه ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت و بهداشت به عنوان مطالبه عموم مورد تاکید است، ابراز داشت: برای رسیدن به این مهم علاوه بر تلاش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود می‌بایست رسانه‌ها نیز در راستای افزایش سطح آگاهی مردم تلاش کنند.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پاک سازی اطراف محیط‌های دانشجویی و دانش آموزی باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای این منظور سم پاشی این اماکن باید انجام شود.

معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه تلاش‌های خوبی پیرامون مبارزه با بیماری سالک انجام شد که مستمر باید ادامه یابد، ابراز داشت: انتظار می‌رود فرمانداری دامغان برای مقابله با بیماری سالک از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و اولویت اول خود را مبارزه با این بیماری قرار دهد.

ریواده ضمن بیان اینکه باید ظرفیت مشارکت‌های مردمی در حوزه سلامت به کار گرفته شود، تصریح کرد: این اقدام می‌تواند جامعه را نسبت به خطرات ناشی از استفاده موارد پرخطر در حوزه استعمال دخانیات و تغذیه آگاه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.