هدف از اجرای کدینگ مدیریت مصرف سوخت است

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: هدف از اجرای طرح کدینگ مدیریت مصرف سوخت، صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی است.

صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  گفت:در واقع هدف از اجرای طرح کدینگ جلوگیری از قاچاق سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی است.

او گفت:در واقع با اجرای طرح کدینگ که  بیشتر افراد سودجو که دنبال  قاچاق سوخت هستند جلوگیری می کند و این طرح مربوط به استان است  به طوری که فقط کارت های سایر شهر نمی توانند در کدینگ سوختگیری کنند.

صادقی در ادامه به خودروهای جامانده از طرح کدینگ اشاره و بیان کرد: مالکان این خودروها می‌توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودرو خود اقدام کنند.

برچسب ها: کارت سوخت ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ماشالله در زمینه اجرایی کردن طرحهای عجیب و غریب رسما در سطح جهانی رکورد زدیم . آزمون و خطا به یکی از اصول مدیریت کلان کشور تبدیل شده ، تخیلی در اندک زمانی بالفعل میشود و نچندان مدتی بعد برچیده میشود . اصولا مد شده پس از اجرا به توجیهات و دلایل پرداخته شود .ما ملت ایران که ماشالله ایوب را از صبوری خجل کرده ایم اما این عدم پاسخگویی مسیولین و نداشتن عواقب در برابر خطاهایی چنین زشت چه وقت اجرایی خواهند شد.
چگونه توجیهی سبب شد مصوب کنید که ماشین بنده فقط در یک جایگاه نزدیک منزلمذاجازه سوختگیری دارد گویا فراموش کرده اید این وسیله نقلیه و جابجاییست و درخت نیست که از فلان جوی -بیاری شود خودرو هر زمان مسیری طولانی را ژی میکند اما اکنون بایذ محاسبه کنند مسیر فاصله از پمپ مجاز سوختگیری به اندازه ای باشد که بتوان مجدد برگشت و در جایگاه تخصیص یافته سوختگیری نمود. هزاران آفرین بر نخبه هابی چنین اندیشمند . بابا الان هواپیماهای جنگی هم برای سوخت به مقر برنمیگردند ولی پیشرفت مشعشعات ذهنی مسیولین خدووووم ما کماکان کهکشان طنز را درمیننوردد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد میر بلوچ زهی
۰۰:۰۰ ۱۹ دی ۱۴۰۲
کارت سوختم دوماه کدینگ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
چرا هر روز برای مردم دردسر درست میکنید
آخرین اخبار