نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در استان سمنان تشدید می‌شود

استاندار سمنان از تشدید نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام کمک به خانه‌دار شدن و تهیه سرپناه برای مردم است.

هاشمی  در دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت هفته دولت  ضمن بیان اینکه در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، نظارت بر بازار و املاک استان تشدید شده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته ۳۰ بنگاه املاک غیرمجاز در سطح استان سمنان پلمپ شدند.

وی بابیان اینکه چهار پرواز از سمنان و شاهرود به مقصد نجف در بحث اربعین حسینی منظور شده است، افزود: ۴۰ موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی استقرار یافتند.

استاندار سمنان تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت و کاهش نرخ بیکاری به کمتر از شش درصد را از خدمات صورت گرفته دولت سیزدهم در استان برشمرد و ابراز داشت: طی این مدت ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استان سمنان، ۱۲۷ واحد راکد مجدد به چرخه اقتصادی بازگشته و فرصت‌های جدید شغلی فراهم شده است.

هاشمی از افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان سمنان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: این مهم به رشد ۳۳ درصدی صادرات محصولات استان سمنان منتهی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار