برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان تامین شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، گفت: برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی ریمدان و میرجاوه جهت خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی پاکستانی تامین شد.

مهندس محمد رئیسی  گفت:  اقدامات مناسبی در راستای تکمیل زیرساخت‌های توزیع برق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان جهت خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه توزیع برق مشکلی در این مناطق وجود ندارد، بیان کرد: ساخت پنج هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور، اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه برق، در اختیار قرار دادن یک دستگاه جرثقیل جهت نصب پایه‌های موکب مرکزی، برق‌رسانی به ایستگاه خبرگزاری صدا و سیما، برق‌رسانی و همکاری در زمینه برپایی موکب‌های پذیرایی از جمله اقدامات مهم انجام شده در مرز‌های ریمدان و میرجاوه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به مجموع اقدامات انجام شده در زائرسرای‌های امام رضا (ع)، شهید بهشتی و شهید جهان‌زاده اشاره کرد و افزود: تعویض ۱۰۵ لامپ، ۵۴ عدد استارتر، ۳۶ دستگاه ترانس و ۲ دستگاه کنتاکتور روشنایی معابر، نصب ۴۱ کلاهک، ۱۵ عدد فیوز مینیاتوری و یک دستگاه ساعت نجومی، ساخت ۴۵۰ متر کابل خودنگهدار و ۱۵۰ متر کابل ۲.۴ از جمله اقدامات انجام شده در این مراکز مهم پذیرایی است.

وی تصریح کرد: همچنین به جهت اطمینان از تامین برق مطمئن و پایدار پایانه مرزی ریمدان، تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به همراه یک دستگاه ژنراتور به این منطقه اعزام شدند.

رئیسی ضمن درخواست از موکب‌های مستقر جهت رعایت نکات ایمنی برق، ادامه داد: لزوم مدیریت و رعایت مصرف آب و برق در این مراکز بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: مردم مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر افتخار میزبانی از زائران حسینی و رضوی پاکستانی و افغانستانی را برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار