به مناسبت هفته دولت؛

۴۳۲ میلیارد تومان پروژه در نیکشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: ۴۷۳ پروژه با ۴۳۲ میلیارد تومان اعتبار در مجموع برنامه های هفته دولت در شهرستان نیکشهر کلنگ زنی می شود و به بهره‌ برداری می رسد.

 مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برنامه های متنوعی در حوزه های اقتصادی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مسکن روستایی و مددجویی ، بهداشت و درمان ، شهرداری ها ، مخابرات و توزیع برق در ایام هفته دولت در مناطق مختلف شهرستان اجرا خواهد شد که از این پروژه ها ۴۵۷ پروژه با ۴۰۲ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شود.

وی گفت: این پروژه ها نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی ۳۰ درصد و از نظر اعتباری نیز ۲/۸ رشد داشته است.
فرماندار نیکشهر افزود: در حوزه راهداری اقدامات و پروژه های بنیادی و مهمی در حال اجرا است که افتتاح ۱۵ کیلومتر از فاز اول محور ارتباطی کوراندپ به کنارکمبان ، ۶ کیلومتر روکش آسفالت جاده ارتباطی شهرستان نیکشهر به زرآباد و بهره برداری بالغ بر ۹ کیلومتر از راه ارتباطی مهنت به کهیری بخش آهوران از مهم ترین برنامه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

حسنی در ادامه بیان کرد: همچنین فاز دوم پروژه کنارکمبان به کوراندپ ، پروژه چاه علی به تواران و فاز اول پروژه کوچینک _ آبگاه به روستای کلچات بخش بنت تخصیص اعتبار شده است که از  مطالبات دیرینه مردم این مناطق بوده است.

وی گفت: از مجموع سهم یک هزار و ۴۰۰ واحدی شهرستان در حوزه بنیاد مسکن ، ۴۰۰ واحد مسکونی آماده بهره برداری می باشد.

فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: در حوزه مخابرات و پایداری ارتباط تلفنی ، پروژه ۸۵ کیلومتری فیبر زمینی نیکشهر به بخش بنت به بهره برداری می رسد که با افتتاح این پروژه بخش بزرگی از مشکلات مخابراتی بخش های مرکزی و بنت مرتفع می شود.

حسنی تصریح کرد: پروژه فیبر زمینی دهستان چاهان بخش مرکزی نیز با توجه به عدم هماهنگی ها بین پیمانکاران با تاخیر مواجه شده است که با پیگیری های انجام شده این پروژه بزودی به سرانجام می رسد.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: در بخش پروژه های اقتصادی جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ، ۴ مجتمع پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه ای افتتاح خواهد شد.

حسنی فرماندار نیکشهر اظهار داشت: ۵ پروژه در حوزه شبکه بهداشت و درمان ، کلنگ زنی آغاز عملیات برق رسانی ۳ روستای فاقد برق ، بهسازی معابر شهرداری ها و  تولیدی شن و ماسه شهرداری نیکشهر از دیگر برنامه های اجرایی هفته دولت خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.