تصویب هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه لردگان

سرپرست فرمانداری لردگان گفت: هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان در قالب ۲۳ فصل و ۱۶۳ طرح مصوب شد.

منصور کریم‌زاده تاکید کرد: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان لردگان مصوب شده است.

سرپرست فرمانداری لردگان گفت: هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان در قالب ۲۳ فصل و ۱۶۳ طرح مصوب شد.

وی افزود: پیگیری برای مجوز‌های ماده ۲۳ پروژه‌های چهارخطه لردگان به فلارد و لردگان به سردشت انجام و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان آماده شده است.

کریم‌زاده با اشاره به حوزه مسکن روستایی اضافه کرد: ۸۳۳ واحد با هزار ۶۸۶ میلیارد ریال بازسازی و بهسازی شده است و ۱۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن ۸۱ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال احداث و در حوزه روستایی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در سه بخش شهرستان از سوی دهیاری‌های تابعه در حوزه اجرای جوی و جدول، آبنما، زیرسازی و آسفالت، بتن‌ریزی و مسیل هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


کریم‌زاده گفت: در حوزه بهداشت و درمان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهدا لردگان تحویل شده است.

سرپرست فرمانداری لردگان افزود: همچنین افزون‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان روستایی تحویل شد.

وی تاکید کرد: آغاز عملیات اجرایی سایت جدید روستای سید محمد، پیگیری راه‌اندازی پایانه صادراتی و استقرار نمایندگی گمرک در آن، پیگیری برای راه‌اندازی پالایشگاه گیاهان دارویی (تکنولوژی و اعتبارات مورد نیاز این پروژه مهم از طریق کشور آلمان تامین شده است.) جنگل‌کاری اقتصادی، گیاهان دارویی و طرح‌های خرد صنعتی از تسهیلات مربوطه هستند.

وی اضافه کرد: پشت‌کوه میلاس با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال، مرمت ایل‌راه‌های عشایری و احداث ۱۰ آبشخور دامی برای عشایر و توزیع پنل خورشیدی بین عشایر را در دستور کار قرار داد.

کریم‌زاده ادامه داد: عملیات اجرای پروژه پمپاژ آب کشاورزی انجو سرقلعه و شملک، تکمیل پروژه ساختمان جدید کلانتری ۱۲ لردگان و شروع عملیات اجرایی ساختمان جدید کلانتری مرکزی لردگان با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال‌ از دیگر اقدامات دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: گازرسانی به روستا‌های پشتکوه میلاس، مناطق ساطح و دودرا با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال، ارتقای ساختمان مرکز خون‌گیری لردگان به پایگاه انتقال خون و تجهیز به دستگاه‌های مجهز، بهره‌برداری از ساختمان مجتمع فرهنگی هنری لردگان (فرهنگسرا) و پایان ساخت سالن ورزشی کارگران و بهره‌برداری از این طرح در دستور کار و جزو برنامه‌های اولویت‌دار امسال قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.