افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ پروژه حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری در هفته دولت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ پروژه در حوزه بهداشت، درمان و سلامت استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دولت خبر داد.

مهندس عبدالواحد رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، در حوزه بهداشت، درمان و سلامت استان چهارمحال و بختیاری ۱۶ پروژه افتتاح و۳ طرح نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در این هفته عملیات اجرایی احداث پایگاه اورژانس بین جاده‌ای ریگ در شهرستان مالخلیفه، تکمیل مرکز منتخب شبانه روزی سلامت بن و تکمیل مرکز منتخب شبانه روزی سلامت سامان آغاز می‌شود.

مهندس رحیمی اضافه کرد: برای اجرای این سه طرح، ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در هفته دولت امسال ۷ خانه بهداشت شهری و روستایی در معموره شهرستان بروجن، بارده شهرسان بن، هرچگان شهرستان شهرکرد، یاورآباد و دورک عیدی وند در شهرستان کوهرنگ، پیران شهرستان لردگان و آبسرده شهرستان اردل افتتاح و مورد بهر برداری قرار می‌گیرد.

مهندس رحیمی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تعداد دستگاه‌های MRI از ۱ به ۶ عدد افزایش یافته است افزود: در این هفته از سه دستگاه MRI در بیمارستان‌های فارسان وهاجرو کاشانی شهرکرد بهره برداری و وارد چرخه خدمات رسانی به بیماران در استان می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دستگاه سی تی آنژیو بیمارستان هاجر، دستگاه رادیولوژی هفشجان و رادیولوژی بازفت در شهرستان‌های شهرکرد و کوهرنگ همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مهندس رحیمی خاطرنشان کرد: ۸ واحد مسکن متخصصین بیمارستان بروجن، سالن ورزشی دانشکده علوم پزشکی بروجن و پایگاه اورژانس ۱۱۵ فرادنبه در شهرستان بروجن از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال است.

وی یادآور شد: برای آماده سازی زیرساخت‌ها و افتتاح طرح‌های حوزه سلامت استان در هفته دولت امسال، بیش از ۵ هزار میلیارد ریال هزینه و اعتبار صرف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار