ساختمان جدید دادگستری فاریاب افتتاح شد

امروز با حضور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، ساختمان جدید دادگستری فاریاب افتتاح شد.‌

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در آیین افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

او افزود: این  پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات قوه قضاییه به بهره برداری رسیده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان داشت: طی سال‌های گذشته، اقدامات عمرانی خوبی در زمینه توسعه فضای اداری استان از سوی معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری صورت پذیرفته است و هم اکنون بالغ بر ۱۰۲هزار متربع فضای فیزیکی در دادگستری استان کرمان ساخته شده است.

او بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف پروژه‌های عمرانی جدید در دادگستری استان کرمان تاکید کرد و گفت: با تکمیل پروژه‌های در حال احداث، فضای اداری دادگستری به بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام حمیدی ابراز امیدواری کرد در سفر پیش روی ریاست قوه قضاییه به استان کرمان، اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز فضای اداری استان جذب شود.

او یکی از اهداف اصلی دستگاه قضایی را توسعه عدالت و در دسترس بودن عدالت برای مردم ذکر کرد و افزود: کاهش اطاله دادرسی، تقویت منابع انسانی و استفاده از فناوری اطلاعات و برگزاری دادگاه‌های الکترونیک و آنلاین از جمله اقداماتی است که در دادگستری کرمان دنبال می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار