کارمندان نمونه مهاباد تجلیل شدند

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، از پنج مدیر و بیش از ۱۰۰ کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی مهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تجلیل شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در آیین گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: اتحاد و همبستگی ملت و پاسخی محکم به ترور‌های منافقان کوردل بود که امروزه در نظام جمهوری اسلامی حاکم شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از نخبه گان و شخصیت‌های برجسته کشورمان توسط منافقان، دشمنان و رژیم صیهونیستی ترور شدند که نشان از کذب بودن اعاد‌های حقوق بشری آنهاست.

عباسی با بیان اینکه دشمن با ترور مسئولان و مقامات عالی رتبه کش بدنبال ایجاد ترس و هراس در دل بودند، افزود: بدنبال هر ترور نیرو‌های انقلابی دیگر بر سر کار آمدن و اکنون نیز درخت تنومند نظام اسلامی پربار از گذشته استوار است.

فرماندار ویژه مهاباد ضمن تبریک روز کارمندان گفت: با تقوا بودن و داشتن صداقت و خلوص نیت در وظایف محوله حز بارزترین ویژگی‌های کارمندان نمونه است که باید در نهایت احترام و ادب با ارباب رجوع برخورد و بر رفع مشکل آنان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اساس دولت سیزدهم بر پایه مردمی بودن و در کنار مردم بودن است، ادامه داد: قریب به اتفاق کارمندان شهرستان از لحاظ رفتاری و تکریم ارباب رجوع نمونه بوده و انتظار داریم بر رعایت عدالت و اجتناب از باندبازی تاکید داشته باشند.

عباسی هفته دولت را فرصتنی مغتنم برای تبیین خدمات دولت عنوان کرد و گفت: بیان خدمات نظام و اطلاع رسانی درست و به موقع آن در طول سال به خصوص در هفته دولت موجب دلگرمی و اعتماد بخشی در جامعه است و موجب شکست توطئه دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی است و باید این موضوع جدی گرفته شود.

در پایان این مراسم از کارمندان نمونه شهرستان با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.