فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمنان باوجود افول قدرت‌شان هنوز در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

سردار احمد شفاهی گفت: ایران اسلامی علم اسلام را در جهان برافراشته و در مقابل دشمنان هیچگاه سرتعظیم فرود نیاورده است.

 سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: در همایش روز قشر بسیج ادارات و کارمندان سیستان و بلوچستان و یادواره شهدای وزارت نیرو به مناسبت هفته دولت گفت: باید به این مهم بیندیشیم که شهدا چه کرده اند که ما در مقابل دنیای قدرت مقتدرانه ایستاده و پیروز هستیم.

وی افزود: از مهمترین ویژگی‌های شهدا این بود که به شایستگی خدا را بندگی کردند، ولایتمدار بوده و امام زمان خویش را بخوبی شناختند، مردمی بودند و مردم را دوست داشتند و دشمن را در هر مقطعی بخوبی شناختند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهدای ما در طول تاریخ ویژگی‌های بارزی داشتند که اخلاص، صداقت، یکی بودن حرف و عمل شان، و اهل زد و بند نبودن از جمله این ویژگی‌ها است.

وی خطاب به مدیران و سایر قشر‌های جامعه گفت: ما باید به تک تک ویژگی ها، ایده‌ها و خصلت‌های شهدا ایمان داشته باشیم بطوریکه اگر مدیر نظام اسلامی به این مسایل توجه نکند قطعا توفیق نخواهد داشت.

سردار شفاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: به هر میزان که به ویژگی‌های شهدا توجه کنیم خداوند توفیق خدمت خواهد داد و اگر اخلاص و صداقت مان را تقویت کنیم لحظه لحظه عمر ما با برکت‌تر می‌شود.

دشمنان باوجود افول قدرت‌شان هنوز در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و نام شهدای کارمند وزارت نیرو، بر ادامه راه شهیدان گرانقدر و سرمشق گرفتن از زندگی این عزیزان تاکید کرد.

علیرضا پرنده‌مطلق گفت: شهدا و خانواده شهیدان به برگزاری یادواره نیازی ندارند بلکه ما بدهکار این بزرگواران هستیم، زیرا شهدا رفتند تا ما باشیم و عظمت این عزیزان به قدری است که اگر هر روز یادواره برگزار کنیم بازهم اندک است.

وی افزود: اگر ایثار و جانفشانی شهدا نبود انقلابی نبود همانگونه که اگر شهدای کربلا نبودند از اسلام خبری نبود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صنعت آب و برق کشور ۵۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: صنعت آب و برق کشور امروز مفتخر به اشتغال یکهزار و ۴۰۰ فرزند شهید و ۲۱ هزار ایثارگر در این حوزه است.

در این مراسم از خانواده محترم شهدا آب و برق استان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و مدیران عامل شرکت‌های آب و برق به عنوان مدیران بسیجی برتر و فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار