افتتاح ۹۰ پروژه گازرسانی دراستان آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته دولت سال جاری، ۹۰ پروژه گازرسانی در استان آذربایجان شرقی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.

نادر کمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران در توضیح پروژه‌های گازرسانی قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری گفت: گازرسانی در ۲۶ روستای استان با ۴۲۸ خانوار و اعتباری بالغ بر۲۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت سال جاری تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد: با وجود سرانه بالای گازرسانی به هر خانوار روستا‌های دورافتاده و صعب العبور استان، اهتمام دولت مردمی بر بهره مندی تمام مردم از انرژی ارزان و پاک گاز طبیعی است و در این راستا گازرسانی به دورافتاده‌ترین شهر‌های مرزی و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان از برکات دولت مردمی است.

وی  با اشاره به اینکه امسال تأمین گاز روستا‌های دارای قابلیت گازرسانی به اتمام خواهد رسید، افزود: در تداوم توسعه شبکه گاز در روستا‌های استان، امسال بیشترین بهره مندی روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی به شهرستان چاراویماق تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در سال جاری ۳۰۰ خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده است گفت: هم اکنون گازرسانی به ۲۰ روستا در شهرستان چاراویماق فعال بوده و برای بهره مندی روستا‌های این شهرستان، شبکه‌ای به طول ۴۴ هزار متر اجرا شده است.

کمالی تأکید کرد: گازرسانی به ۵ روستای شهرستان چاراویماق در قالب اضافه کاری ابلاغ شده و با تحقق پروژه‌های اجرایی در سال جاری، تعداد ۲۰۲ روستای این شهرستان از نعمت الهی گاز بهره‌مند و درصد برخورداری خانوار‌های روستایی به ۹۸.۱ درصد افزایش خواهد یافت.

به گفته  وی  افتتاح ۴ ایستگاه گازرسانی در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی مشترکان در زمان پیک مصرف، همچنین گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی عمده از جمله پروژه‌های قابل افتتاح بخش صنعتی در هفته دولت سال جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار