۵ پروژه گازرسانی در شهرستان دیواندره افتتاح شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، از افتتاح ۵ پروژه گازرسانی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در دیواندره خبر داد.

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مراسم نمادین افتتاح  ۵ پروژه گازرسانی که  روستای عباس آباد برگزار شد ، اظهار داشت: ۱۰۰ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۴۵ میلیارد ریال در هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

او اظهار داشت: امروز با افتتاح ۵ پروژه گازرسانی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت گاز رسانی به ۴ روستای عباس آباد، عزیزآباد، گله سور و قره قایه و یک واحد صنعتی آلومینوم سازی و ساخت پروفیل در شهرستان دیواندره صورت رگفت که با این اقدام ضریب نفوذ گاز طبیعی در این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسید و جزو شهرستان های سبز قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه سال جاری کلیه پروژه‌های گازرسانی روستایی به اتمام می‌رسد؛ بیان کرد: در شهرستان دیواندره ۵ پروژه گازرسانی در مجموع با احتساب  هزینه‌های خرید کالا و سایر هزینه‌های اجرایی و با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 فرماندار دیواندره نیز در این آیین گفت: شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستا‌های این شهرستان سنگ تمام گذاشت و در حال حاضر که ضریب نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت این شهرستان به مرز ۱۰۰ درصد رسیده نمایانگر تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت رسانی و توسعه عدالت اجتماعی در این شهرستان است و این عملکرد جای تقدیر دارد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی بسیار بالایی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان اشاره کرد و گفت: شاخص گازرسانی در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده و تمام پروژه‌های شرکت گاز استان کردستان در کمترین فاصله زمانی اجراء و به مرحله بهره برداری رسیده است .

در ادامه این مراسم رئیس ناحیه گازرسانی دیواندره در مورد آخرین وضعیت گازرسانی این شهرستان چنین توضیح داد: با گازدار شدن ۴ روستا تعداد روستا‌های گازدار شهرستان دیواندره به ۱۶۹ مورد رسید و دیگر روستایی دارای سکنه بدون گاز در این شهرستان وجود ندارد و ضریب گازطبیعی در جمعیت شهری و روستایی به ۱۰۰ درصد رسید.

 فداکار گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۱۸ هزار متر شبکه گذاری انجام گرفته و تعداد ۹۲ مورد علمک نصب و تعداد ۱۰۷ خانوار تحت پوشش گازطبیعی قرار می‌گیرند.

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.