تأکید رئیس کل دادگستری بر عدالت گستری و اجرای دقیق مفاد سند تحول قضایی

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در بازدید از دادگستری شهرستان اردل بر اهتمام مسئولان قضایی این شهرستان نسبت عدالت گستری و اجرای دقیق مفاد سند تحول قضایی تأکید کرد.

محمد رزم در این بازدید ضمن تجلیل از تلاش‌های پرسنل قضایی و اداری دادگستری شهرستان اردل اظهار داشت: اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و رسیدن به اهداف متعالی خدمتگزاری به مردم نیازمند تعامل و همکاری میان کارکنان اداری و قضایی است. 

وی افزود: غفلت از تعامل و هم افزایی در دادگستری می‌تواند حجم کار را طی مدت زمان کوتاهی بالا برده و تراکم پرونده‌ها در شعب و محاکم را موجب شود. 


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه در سند تحول قضایی بر دو هدف دستیابی به عدالت و رضایتمندی مردم تأکید شده است اظهار کرد: راهکار‌ها و اقدامات راهبردی که در این سند مورد تأکید قرار گرفته حول محور پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی شهروندان و ارتقاء فرآیند خدمتگزاری به مردم تعریف شده است و این مهم باید توسط مدیران، قضات و کارکنان دستگاه قضایی پیگیری و با همکاری نهاد‌های مردمی، نخبگان حوزه و دانشگاه و همه خدمتگزاران به نظام و انقلاب توسعه و ترویج پیدا کند.

رزم تصریح کرد: با اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی، زمینه کاهش هر چه بیشتر مدت زمان رسیدگی به پرونده ها، اتقان آرا، کاهش ورودی پرونده به محاکم و افزایش صلح و سازش در پرونده‌های قضایی فراهم می‌گردد.

لازم به ذکر است رئیس کل دادگستری استان به همراه سایر مقامات ارشد قضایی روز گذشته با سفر به شهرستان اردل روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند. ایشان همچنین در این سفر به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی از یک مرکز پرورش ماهی قزل آلا نیز باردید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار