انعقاد ۱۶۹ پیمان گازرسانی در شرکت گاز مازندران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از انعقاد ۱۶۹ پیمان گازرسانی پارسال در استان خبر داد.

مایلی رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران از انعقاد ۱۶۹ پیمان گازرسانی پارسال در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳۶ مورد مربوط به پیمان‌های عمرانی، ۱۷ مورد مربوط به پیمان‌های جاری و ۱۶ مورد مربوط به پیمان‌های امور تدارکات و عملیات کالا بوده است که این حجم از پراکندگی به منزله ارتباط گسترده با گروه‌های مختلف پیمانکاری است.

او با اشاره به عدم انحصارطلبی در عقد پیمان ها، از این مهم به عنوان یک اصل کلیدی در زمینه عقد قرارداد‌ها نام برد که از طرفی منجر به ایجاد یک رقابت سازنده میان پیمانکاران خواهد شد و از طرف دیگر علاوه بر حذف هرگونه انحصار طلبی، دست شرکت را جهت انتخاب پیمانکاران قوی و پرتوان به عنوان بازوان پرتلاش شرکت باز خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به نقش پیمانکاران در پوشش ۹۹.۶ درصدی گازرسانی به مناطق شهری و ۹۶.۴ درصدی مناطق روستایی استان از گاز طبیعی، اظهار امیدواری کرد در همه پیمان‌ها و خدمات بعدی نیز در خدمت پیمانکاران متعهد و تلاشگر شرکت باشیم و با تکیه بر دانش و تجربیات موجود نسبت به توسعه گازرسانی در استان اقدام کنیم.

مایلی رستمی گفت: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی یکی از راهکار‌های کلیدی در جهت افزایش بهره‌وری، مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و مدیریت تخصیص منابع سازمانی است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: تمامی مراحل شامل انتخاب پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان پیمان‌های فوق، مراحل تخصیص و تامین اعتبار، طراحی و تکمیل نقشه‌ها و سایر موارد در سایت‌های مربوطه از جمله پایگاه اطلاع رسانی مناقصات، سایت شرکت گاز استان مازندران، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و پایگاه اطلاعات قرارداد‌ها درج می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار