پدیده جوان بارسا تیم ملی اسپانیا را برگزید

لامین یامال، پدیده بارسلونا، بالاخره تیم ملی اسپانیا را به مراکش ترجیح داد و از این پس او را در میادین ملی با پیراهن لاروخا خواهیم دید.

 روزهای گذشته مشخص شده بود که فدراسیون‌های فوتبال اسپانیا و مراکش در رقابتی تنگاتنگ برای راضی کردن پدیده این روزهای بارسال، امین یامال هستند که برای تیم ملی این دو کشور بازی کند. 

روزنامه اسپورت امروز گزارش داد که یامال تصمیم نهایی خود را گرفته و به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که ترجیح می‌دهد پیراهن لاروخا را به تن داشته باشد، بر همین اساس لامین یامال جمعه این هفته در فهرست لوئیس دلافوئنته برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا اعلام خواهد شد.

یامال روزها یکی از ستاره‌های مهم بارسا است و نگاه‌ همه را به خود جلب کرده، او این اختیار را داشت که فوتبال ملی را با پیراهن اسپانیا یا مراکش دنبال کند.

این بازیکن شانزده ساله در اسپانیا به دنیا آمده و بزرگ شد اما پدرش مراکشی است و طی روزهای گذشته با هر دو فدراسیون جلساتی داشت. وحید رکراکی، سرمربی مراکش و مدیران فدراسیون فوتبال این کشور در روزهای اخیر به شهر بارسلون رفتند تا دیداری رو در رو با یامال داشته باشند. اسپانیایی‌ها هم بی‌کار ننشستند و فرانسیس هرناندز و تیتو بلانکو از مدیران فدراسیون این کشور با یامال جلسه داشتند.

رکراکی روز پنج‌شنبه این هفته فهرست تیم ملی مراکش را برای دیدار با لیبریا و بورکینا فاسو در ماه سپتامبر اعلام می‌کند. لوئیس دلافوئنته یک روز بعد فهرست لاروخا را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارد.

روزنامه اسپورت اعلام کرد لامین یامال در تماس با فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که لاروخا را انتخاب کرده و می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند. مقامات فدراسیون این کشور هم به یامال اعلام کردند روز جمعه نام او در فهرست دعوت‌شده‌های دلافوئنته حضور خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار