۲۱ طرح در فنوج افتتاح و کلنگ زنی شد

۲۱ طرح ویژه گرامیداشت دولت با حضور سرپرست فرمانداری و قشر‌های مختلف مردم و مسوولان در شهرستان فنوج افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمدشعیب عارفی  تجلیل از دهیاران فعال در حوزه ورزش، افتتاح زمین ورزشی والیبال روستای چراغ‌آباد با اعتبار یک میلیارد ریال، افتتاح پارک روستایی بهشت آباد با اعتبار سه میلیارد ریال، بهره‌برداری از ۱۰ واحد مسکونی روستای نصرت‌آباد با اعتبار کلی ۱۱ میلیارد ریال و بهره برداری از ۱۲ واحد مسکونی دهستان مسکوتان با اعتبار کلی ۲۴ میلیارد ریال و بهره‌برداری از پروژه روکش آسفالت محور فنوج به اسپکه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های هفته دولت عنوان کرد.

وی بیان کرد: بازگشایی معابر روستای نصرت آباد به نمایندگی از ۱۵ روستای بخش مرکزی با اعتبار کلی ۱۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پروژه نصب هشت ترانس جهت توسعه شبکه مسکوتان با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، افتتاح یک حلقه چاه مالداری مجهز به پنل خورشیدی در منطقه عشایری چاه‌میر با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌ها است.

سرپرست فرمانداری فنوج بیان کرد: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء، دیدار و تجلیل از خانواده شهداء، حضور میدانی، برگزاری میز خدمت ادارات، بازدید و دیدار با کارکنان ادارات کمیته امداد و آموزش و پرورش و گفتگو با مراجعان جهت سنجش رضایت مردمی و حضور و بازدید از برگزاری کلاس‌های آموزشی هلال احمر از چمله ویژه برنامه‌های هفته دولت دولت بود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی مسوولان خدمتگذاری و خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اداری شهرستان برنامه دیدار و گفتگو از نزدیک با مردم و برگزاری میز خدمت تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان صورت پذیرفته و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

عارفی ادامه داد: باتوجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌توان پی‌برد که مسائل مربوط به مناطق محروم از اولویت‌های ایشان و دولت مردمی آیت الله رئیسی رئیس جمهوری است لذا می‌طلبد در دوره محدود مسوولیت اولویت و دغدغه اصلی مسولان، خدمتگذاری و خدمت به مردم باشد چراکه مسوولی که وقتش را در اختیار مردم نگذارد، مسوولیتش بی‌معنی و هیچگاه شاهد کمرنگ شدن این محرومیت‌ها نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه با مسوولان با معضلات و مشکلات شهرستان به خوبی آشنا هستند، راه برون رفت از مشکلات و پیشرفت شهرستان را مطالبه‌گری و پیگیری درست تا حصول نتیجه هم توسط مردم و هم مسئولین اعلام کرد.

سرپرست فرمانداری فنوج گفت: آغاز پروژه کلنگ‌زنی زیرسازی و آسفالت ۱۵ کیلومتر جاده کلدر در هفته دولت نوید دهنده رفع مشکلات در حوزه راه است و با توجه به زمانبندی ارائه شده شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه در دهه فجر سال جاری خواهیم بود.

برچسب ها: افتتاح ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار