۵۰۰ مددجوی کرمانشاهی راهی کربلای معلی می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : اربعین امسال ۵۰۰ مددجوی کرمانشاهی راهی کربلای معلی می‌شوند.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد مقدس در ایام اربعین حسینی (ع) اعزام خانوار‌های تحت حمایت و تامین بخش عمده‌ای از هزینه‌های سفر این عزیزان بوده که به لطف خداوند سبحان این امر خداپسندانه میسر شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: مهلت دریافت وام از تاریخ ۲۸‏/۵‏/۱۴۰۲ (قبل از عزیمت) لغایت ۱۵‏/۷‏/۱۴۰۲ خواهد بود که پس از اخذ کپی گذرنامه معتبر، پرینت ثبت نام در سامانه سماح و تعهد مبنی بر انجام سفر، ایشان را برای دریافت وام به عاملین صندوق در ادارات معرفی و در کمترین زمان ممکن کمک هزینه سفر زیارتی به حساب ایشان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای سال‌جاری حدود ۵۰۰ نفر است که بر اساس زیارت اولی‌ها و زمان ثبت نام مددجویان عزیز اولویت‌بندی خواهد شد و در صورت تکمیل ظرفیت ثبت نام و اتمام زمان تعیین شده، ثبت نام افراد مازاد بر سهمیه مقدور نخواهد بود.

ترکمانه خاطر نشان کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته موکب ویژه‌ای جهت اسکان و پذیرائی (ع) از مددجویان عزیز در شهرستان قصرشیرین ایجاد شده و از این جهت هم مفتخر به خدمت‌رسانی به مددجویان اعزامی به سفر اربعین ان شاالله خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: تدابیر لازم جهت کیفی‌سازی سفر اربعین و تسهیل اعزام مددجویان عزیز جهت بهره‌مندی از این فیض عظیم صورت گرفته و مجموعه کمیته امداد استان کرمانشاه این خدمت‌رسانی را توفیق الهی و فرصتی دست نیافتنی تلقی کرده و ان شاالله امیدواریم با این فعالیت، موجبات رضایت امام عصر (عج) فراهم شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.