راه‌اندازی ۲ موکب تعمیر خودرو در اسلام آبادغرب و قصرشیرین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۲ موکب تعمیر خودرو این اداره کل در اسلام آبادغرب و قصرشیرین در ایام اربعین خبر داد.

نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : استادکاران مکانیک و برق خودرو آموزشگا‌های فنی و حرفه‌ای در ایام اربعین به صورت تیم‌های ۲ نفره به تعمیر و سرویس خودرو‌های زائران اباعبدالحسین (ع) در استان کرمانشاه می‌پردازند.

عزیز نوری از برپایی موکب‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای در ورودی استان در شهر‌های کنگاور، صحنه، کرمانشاه، اسکان موقت اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خبر داد.

وی به موکب این اداره کل در قصرشیرین با همکاری سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: در موکب قصرشیرین با هم افزایی سپاه پاسداران؛ روزانه سه هزار غذا پخت و بین زائران توزیع می‌شود و همچنین شرایط برای استراحت ۱۰۰ زائر و پارک ۸۰ خودرو با پوشش دوربین فراهم است.

نوری اضافه کرد: یک دستگاه اتوبوس رفت و برگشت بین شهر قصرشیرین و مرز خسروی در موکب قصرشیرین برقرار شده و هرچند عاشقان و شیدایان امام حسین (ع) بیشتر دوست دارند بین قصرشیرین و مرز خسروی را پیاده رویی اربعین انجام دهند، اما اتوبوس برای رفت و برگشت آن‌ها نیز فراهم است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: پایگاه اصلی خدمات این اداره کل به زائران اربعین در استان در موکب امیر المومئنین (ع) شهرک حافظیه کرمانشاه است که روزانه به زئران در این موکب صبحانه، نهار و شام و سرویس‌های جداگانه برای استحمام ارائه می‌دهد.

نوری گفت: مامور سرایی این اداره کل نیز در خدمت زائران برای استراحت شبانه ۳۰ خانم و ۳۰ آقا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار